¿ Assisting the Area Managing Director, as well as the other Directors. ¿ Organizing the agendas for the Directors ¿ Receiving and sending the couriers and recording required information. ¿ Sending and distributing internal communication letters, timely manner. ¿ Creating and formatting correspondence in English/Spanish for the Directors ¿ Production, consolidation, analysis of statistics and reports for the Directors ¿ Coordinating travels and processing travel-related expense reports/invoices for the directors. ¿ Negotiation and administration of contracts with hotels, including making reservations for visitors and staff traveling. ¿ Managing phone traffic, answer and direct all phones. ¿ Welcoming and leading guests, informing related person. ¿ Following up the meeting room schedule. Making reservation for planned meeting (directors) ¿ Plan and develop, company events related to employees and customers: Fruit Attraction, Paellas, Buti-Buti, Christmas dinner. ¿ Availability to travel 3% of your time. ¿ Create and distribute company communications inside the employees. ¿ Update customer and vendors data base in our system FIS / Sales Force ¿ Content creation, House Organ, Newsletter handling in social media or internal other tools (Viva Engage) ¿ Handling the administrative request related to office and merchandising material. Requisitos del puesto: ¿ University Degree or studies in marketing or Business administration or equivalent desired ¿ Good communication & organization skills ¿ Systematic and efficient way of working ¿ Excellent interpersonal relationships ¿ English and Spanish fluency or advanced level ¿ Good knowledge of MS-Office (Excel, Word, PowerPoint) ¿ Positive attitude & Team spirit ¿ Knowledge in accounting / bookkeeping ¿ Value experience in similar position / task Formación: Grado
: Grado en Marketing
Idiomas: Inglés
: B2
Conocimientos: sap
, excel
, Buen dominio del paquete office
Experiencia: 2 años
Tus beneficios: Great Office in the center of Barcelona Flexible hours from Monday to Thursday from 9 a.m. to 1 p.m. and from 3:30 p.m. to 4:30 p.m. Fridays from 9 a.m. to 3 p.m. 2 days of teleworking a week Flexible remuneration and Pension Plan
The role of the Product Owner is to manage integration (ingestion/process/sharing) of data sources to ensure global consistency in the Data Lakehouse management and sharing across Global and Local platforms: -Team management: *Manage/follow the te...
- Gestión y revisión de contratos - Gestión y cumplimiento de los procedimientos de compliance - Viajes profesionales del personal interno - Donaciones asociaciones, fundaciones y sociedades médicas - Gestión diferentes archivos comunes (transfere...
.Trabajarás junto al Director de Ventas realizando una amplia variedad de actividades para apoyar el desarrollo del negocio de Pyxis en el territorio de EMEA. ·Apoyo comercial al Director de Ventas, clientes, distribuidores y otros socios. Organizar ...
- Atención personalizada al cliente. - Asesoramiento del producto. Requisitos del puesto: - Experiencia de mínimo un año con firmas Lujo - Motivación y ganas de trabajar - Persona proactiva - Nivel avanzado de ingles Formación: Educación Secundaria ...
Responsible for execution of the end-to-end deal operational process / quote-to-cash process for SAP cloud business 1.Process customer requests for selling deals and completing the required inputs (Harmony/CRM Opportunities, Quotations, Order Forms) ...
Responsabilidades Realizar el informe mensual de análisis de ventas por países, por productos, por campañas, con su interpretación. Análisis de mercado por países + análisis de la competencia y de tendencias de mercado. Dar soporte en la adaptación ...