- Support the development of the CMCD strategy for certain products of the business unit, both mature and new launch, to ensure globally approvable dossiers. - Responsibility is shared across global and local markets. - Work closely with Regulatory to develop effective Regulatory and CMC strategies. - Collaborate with R&D, Product Supply, and Regulatory to ensure the timely compilation of high-quality CTD Module 3 and QOS documents. - Support responses to Quality questions from Regulatory Health Authorities. - Support the core Technical Sub Teams from feasibility, through all clinical stages, license application, and post-approval LCM. - Effectively manage post-approval change and product lifecycle. - Drive continuous improvement. - Maintain and implement knowledge of current industry requirements and best practices for CTD Module 3 and QoS or equivalent. - Coach and mentor junior staff members cross-functionally. Requisitos del puesto: Academic background in life sciences. Very high proficiency in spoken and written English, as this is a global position. Significant experience in CMC/Module 3 creation and response to questions. Experience in QA and RA departments for global markets, including but not limited to North America, South America, Europe, Australia, ASEAN, and the Middle East. Experience leading projects in the QA department. Experience managing teams. Formación: Licenciado
: Ciencias Químicas
Idiomas: Inglés
: C1
Conocimientos: gmp
, glp
, gdp
, gcp
Experiencia: 4 años
Tus beneficios: Attractive compensation package with extensive social benefits. Hybrid position with great flexibility. You will belong to a leading big pharma company in its sector.
-Agilidad y aprendizaje previo montando ensobradoras - Conocimiento en el desmontaje y mantenimiento de las maquinaria - Cargar y descargar las bateas de los correos Requisitos del puesto: - Disponibilidad inmediata - Conocimientos del puesto requeri...
- Atención a pacientes con TCA - Dinamicas grupales. - Atención personalizada. - Acompañamiento y escucha - Asistir a los dos centros para el trato de pacientes (media de 7 pacientes) - Centrso ubicados en Barcelona centro y Corbera Requisitos del pu...
-Gestión de llamadas - Recepción de paquetería -Atención a los clientes Requisitos del puesto: - Buena presencia -Catalán hablado y escrito - Experiencia previa Formación: Sin estudios
Conocimientos: catalán
Tus beneficios: Horario 8:00 a 17:30 ...
- Ayudar a los niños a crear un buen ambiente. - Colaborar con los talleres. Requisitos del puesto: - Ciclo formativo de madera y mueble. - Entusiasmo y grandes dotes de comunicación con adultos y niños. - Experiencia de mínimo 2 años en el mundo de...
El/la gestor/a que se incorpore, se encargará de dar apoyo en las siguientes funciones: ¿ Gestionar calendarios y contrataciones de los conciertos y actividades del departamento. ¿ Apoyo y seguimiento de externalización de servicios. ¿ Gestionar el ...
-Gestión telefónica de expedientes (deuda fallida) con agenda propia y sistema de marcación automática. -Negociar y elevar propuestas de pago. -Búsqueda de deudores localizados. -Realizar seguimiento a los acuerdos alcanzados, para asegurar su cumpli...